GARCIA MADRID SS 2010 LOOKBOOK

In the last post, I´ve told you that spring has already come ( now i´m not sure) and it´s because of that I´m glad to show you one of my latest works. It´s the Spring / Summer 2010 lookbook of Garcia Madrid.

En el último post, os dije que la primavera ya había llegado (ahora no estoy seguro) ,por eso estoy contento de enseñaros uno de mis últimos trabajos. Es el lookbook Primavera / Verano 2010 de Garcia Madrid.








It was such a pleasure make this photos, everything goes wonderful and the team of Garcia Madrid treats me very Kindly. If you´re coming to Madrid, don´t doubt and go to this store. They always have some exhibition.

Fue un placer hacer esta fotos, todo fue genial y el equipo de García Madrid me trató muy amablemente. Si vienes a Madrid, no lo dudes y ve a esta tienda. Siempre tienen alguna exposición dentro

2 comentarios:

Jade Purple Brown dijo...

i love how classic the looks are!

jadepurplebrown.blogspot.com

TheStreetFashion5xpro dijo...

very nice